Gästblogg: Mikaela

Hallå dääär!

För det första är jag ingen kändis, Ellinor tror det bara för hon är lite konstig den där flickan! ;)
Men mitt namn är Mikaela. Jag tänkte berätta lite om Ellinor här nu då. Några viktiga saker ni bör veta!

* Hon äter godis typ jämnt när jag camar med henne (fast brukar jag också göra de rätt ofta)
* Hon skrattar mycket och är lika coco crazy som jag!
* Hon är väldigt seg av sig men det struntar jag i för hon är bäst ändå.
* Hon har den goaste dialekten och jag brukar härma henne!

vet inte riktigt vad jag ska skriva, skulle behöva ett manus eller nått.


Jo på höstlovet den 28:e oktober så ska jag åka ner till sötnöten. Tråkigt nog bor hon 50 mil ifrån mig och det tar ungefär 4 timmar att ta sig till henne men det skiter jag i, även om hon hade bott i kina så hade jag åkt för att bara för att få träffa henne!


Det var allt för denna gång :)

Kramkalas!




är det inte coolt att blunda på bild? (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja nästan :) fick smaka en liten godisbit av min vän men sedan ingen annat : )

2009-09-17 @ 21:14:29
URL: http://dayindayout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0