High School Musical premiär 26/6-09

Premiären är nu gjod på Göta Lejon med bästa Kevin i huvudrollen!
Jag och mamma åkte med buss tidigt till Stockholm där vi mötte Mikaela. Kul o se henne kan ja säga!
När Mikaela kom till oss gick vi direkt till Göta Lejon (jag är värsta stolt över att jag hittade dit), vi hämtade ut Mikaelas biljett och sen köpte vi program och väntade på att det skulle börja. Typ först in i salongen var vi också. När vi gick in och satte oss hörde man att dom peppade varandra backstage, härligt!
Mikaela och jag satt på rad 3 och i mitten, sjukt bra platser! Nedräkningen började och sen var musikalen igång. Jag är mer än imponerad av Kevin, så himla stolt över honom. Inte ett år sedan han vann idol liksom.... nu spelar han huvudroll i en stor och känd musikal, wow asså.
Efter föreställningen skulle vi ge Kevin blommor, träffade hans producent och fick föjla med backstage där Kevin var!! Om vi var glada?!?! Vi kramades flera gånger och han var riktigt svettig! Vi tog kort med han och sedan kramades vi hejdå, sorligt men så himla snällt av han att vi fick komma. Sen såg vi Sofia (Kevins flickvän), stod och pratade med henne en liten stund, hon är så söt och snäll :)

Efter de gick Mikaela, mamma och jag till donken och åt ;) Senare sa vi hej då till varann, ville inte släppa henne när vi krama varann... Jag vet i alla fall att det inte är sista gången vi ses, vilket jag är himla glad över!
TACK för en oförglömlig dag Mikaela, Kevin, Sofia & HSM!


Peppade till max för musikalen ;)


Vi <3


"Närbild nu Ellan, leeeee!" Haha xD " Neeeeeeeej"


Jag & Kevin backstage <3


Mikaela och Kevin backstage <3


Det blåste en hel del, Mikaela make her famous pose...


We at donken :)


Gick förbi mitt hem - The Royal Palace - innan vi sa hejdå. mohaha..


Det var verkligen super bra :)

Kolla fler bilder på Mikaelas blogg och fina bilder från föreställningen här.
/Ellan


Jag vill se den igen...




Kommentarer
Postat av: Mikaela

bästa dagen på länge <333



2009-09-27 @ 18:13:43
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Gabriella

skit vad oretvisst

2009-09-27 @ 22:16:26
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: NIKI

Hehe okeej vad roligt :) så glad att du och Mikis har en sådan fin vänskap :)

2009-09-27 @ 22:52:15
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Låter grymt!! :) Jag såg den igår :D Den är ju bara för bra och Kevin är så himla duktig!! :) Jag vill också se den igen... Synd att man bor så jäkla långt bort... Kram

2009-09-28 @ 14:01:21
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Anonym

Rubriken då hahah;P

2009-09-28 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0