Jag går på dagis igen...

Bloggar från mobilen just nu... Det står att ja är inne på nått mobiltnätverk men fattar inte.. Blir väl skit dyrt eller nått. Har haft min första APU dag idag. Asså det är riktigt kul! Får väl se om jag tycker de om 3 veckor också;) Jag har verkligen bra handledare och kidsen är snälla. Idag har jag mest fått vara ute med barnen o lära mig deras namn o så. I morgon ska jag dit tidigt.. Börjar precis efter kl 6 så jag ska vara med och öppna, idag fick ja vara med o stänga. Slutar kl 14 i morgon efter blir det nog stallet! Jag måste sova nu, ska upp om 6 timmar!! /Ellan Btw, har hört rykten om att skolkortet har kommit... Är det bara jag som inte fått de?!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ditt lilla dagisbarn ;)<3

2009-09-29 @ 08:39:04
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag vinner aldrig men det är värt att försöka :)

2009-09-29 @ 22:01:30
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0