Kungsträdgården för en vecka sen...

För exakt en vecka sen så här dags satt jag och bara ville att det skulle bli söndag. Varför? Jo jag längtade efter Stockholm, Kevin och Mikaela.
Mamma och jag tog bussen till Stockholm som gick vid åtta och vi var framme vid elva. Vi fikade lite snabbt sen gick vi direkt till Kungsan och mötte Mikaela o hennes föräldrar, gu vad kul det var att träffa henne!! Dom hade varit där ett tag och satt längst fram, gulliga som dom var så hade dom hållit plats åt mamma och mig så vi fick också sitta längst fram. Riktigt bra platser!
Väntade länge på Kevin... Han uppträdde inte förrän halv fyra men innan Kevin (som uppträdde näst sist) så va de lite andra artister... Inga som var särskillt bra. Det var typ bara gamla artister som våra föräldrar gillade, eller nja knappt de heller. Lili och Sussie var där som Mikaelade jublade åt... hahah usch jag gillar inte dom. Under tiden gick Mikaela och Jag och gjorde egna (!) Kevin knappar. Sånna där runda med säkerhetsnål på baksidan, riktigt snygga faktiskt ;)
Efter ett tag såg vi att Henke hade kommit, det är Kevins turnéledare. Så vi såg Kevin vid scenen typ och han hann o prata en liten stund med oss, peppade för hans uppträdande gick vi där ifrån sen (eftersom Kevin också gick) så såg vi Sofia längre bort som stod o sålde merchandies. Pratade med henne en stund och hon frågade om jag hade med mig den svettiga handduken! Haha, självklart hade jag de!
Efter ett tag gick vi o satte oss på första parkett vid scen och sen kom han ut! KEEEEEEEEEVIN! Han sjöng tre låtar, jag ryser när han sjunger. Ja fattar det inte, bäst helt enkelt.
Efteråt var det signering. Kramkalas med Kevin och så stod vi och pratade med honom. Han signade min (eller hans) handduk. Han skrattade när jag tog fram den, kanske inte så konstigt eller hur :)
Efter signeringen gick jag, mamma, Mikaela och hennes föräldrar och åt. Efter det gick vi mot cityterminalen och sa hej då. Usch Bush det var sorligt.

Träffat en vän för livet har jag gjort. Mikaela Berninge.

Bilder från dagen.






Ett videoklipp lägger jag upp också, Mikaela och jag som filmat, även vi som sjunger, fantastiskt vackert. Försök att lyssna på Kevin ist ;D Haha



/Ellan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åh pluttan du är du bäst du <3333



Kevin sjöng lite fel men de märkte nog inte många, han är så jävla bääst ändå<333

2009-09-13 @ 08:13:33
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser att du verkligen tycker om han :) det är kul att du visar din idol , eller jag tycker det :)

2009-09-13 @ 09:42:55
URL: http://dayindayout.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Svar: Hehe, förmodligen ;)



Allt bra med dig? :)

2009-09-13 @ 12:05:09
URL: http://mathildas.blogg.se/
Postat av: Anonym

va bra :) hur mår du idag ? :=)

2009-09-13 @ 13:52:09
URL: http://dayindayout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0