April April

Nån som blivit lurad idag? :D


Finally påsklov. Så grymt behövligt så jag kan inte beskriva't! Så himla glad för jag blev klar med samhällskunskapen som skulle vara inlämnd idag och att fritidskunskapen gick bra! Ha,ha.. vann en banan av min lärare bara för att jag och Elin hade alla rätt på läxförhöret ;) Dä ni... Jag vet att ni(BF09) är avundssjuka! På att jag fick bananen alltså...  


Cool girlz chillin' @ skåpen.  (Bilden snodd från Alexandra).
Jonna, Jag, Zeinab & Freja (dock ur bild vid detta tillfälle).

Trodde vi skulle vara lite smarta när vi skulle plugga på hålan idag. Men nej en lärare sa att han trodde att vi inte fick sitta på skåpen. Nehe? Efter att han sagt de 25 ggr gick vi ner :) Sen sa han glad påsk o drog. Just de april, april sa han med. hehe.

I morn blir de bra inlägg här. Coming soon.
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

nej det visste jag inte

2010-04-02 @ 13:42:20
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0