Dreamer

På kvällarna kommer jag på hur mycket som helst att blogga om tillexempel när jag ligger i sängen och ska sova eller om jag sitter framför tvn och ser nått bra. Men när jag väl tar upp datorn vet ja inte hur jag ska skriva ner de liksom. De roliga är att jag tänker mycket bättre på kvällarna än på typ morgonen. Ja syftar på att plugga exempelvis. Jag koncentrerar mig bättre på kvällarna. Jag kan också komma på saker som jag gjort/sagt och saker som jag kanske ångrar att jag inte gjort eller saker som jag gjorde fast skulle gjort på ett annat sät , typ. Äsch flummig text. GLÖM!

Just nu önskar jag att jag kunde spola tillbax tiden och fortsätta livet därifrån. De suger just nu, eller okej de suger inte men de kunde varit lite bättre (klaga.se/alltid_ellan_). Ni vet man lägger hudra saker i "ryggsäcken" som inte löser sig själva utan att man måste plocka upp dom och ta tag i det. ....  .. Vet inte hur mycket energi man ska lägga på saker o ting eller är de bara o fortsätta?
Jag är så sjukt glad att jag har ett ställde där man slipper höra allt, bara va liksom. 

Bye for now.
/Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0