Jag är glad

Hej jag älskar att ha lov.
På förmiddan cyklade jag till stallet vid 10. Lottie och jag åkte med hennes häst till ridhuset. Hon och jag är värsta teamet. Rätt coolt att det har blivit så och de är kul. När allt var klart i stallet cyklade jag hem. Ni ser, jag har blivit cyklarN. 
Nu i kväll har jag Mican och Alex vart och tränat i Mjölby. Åhh de va så kul och så grymt jobbit. Svetten bara rann. Alla tre var helt döda typ. Vi tränade två pass. De första var aerobic som hette Booty Express. Då tränade vi ben och mage. Aj tusan va ont de gjorde i magen. Men de va skönt fast jobbit o träna. Kul var de i alla fall! Efter ett pass med aerobic var vi med på spinning passet efter. De hette Spinning Express. Gosh säger ja bara. Det var ett kul pass fast jättejobbigt, nästan dö jobbit. Ni vet så jobbit att man måste stänga av hjärnan bara för den säger: "lägg dig ner o vila innan du dör".. Haha närå men man får inte tänka utan bara köra, då går det faktiskt.
Jag hoppas vi ska dit nästa vecka igen, eller va säger ni flickor? :D

där var vi och tränande.

I morn ska jag träffa Emelie som jag inte gjort på jättelänge, ska bli kul :D
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Jonas

Låter inte så jobbig träning.

2010-04-08 @ 22:59:59
Postat av: Ellan

SV Jonas; Nej visst säger du som tränar ;) (not)

2010-04-08 @ 23:03:51
URL: http://ellaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0