Jag går inte på A-brunnar

Pluggat lite matte nu i kväll inför provet på fredag. Bestämmer jag mig för att klara provet så gör jag. Jag tror på att ha rätt inställning, eller vad tror ni?
Det har snöat här idag? Ofta? De är ju snart maj och de snöar. Det är faktiskt deppigt.


Akta dig för de här. Enda sen jag var liten har jag hört att det ger otur att går på A-brunnar. Man får otur som.. Acne, Arbetslös, Anorexia, Alkholist, Alzheimers, Allergier.... aa you name it.  Men det som är bra... Råkar du gå på en så ska man blåsa i handen och sen slå tre slag i ryggen :)

Haha... ja, man tror vad man vill. Men jag går i alla fall inte på några!
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Mican

Jag går inte heller på A brunnar xD

2010-04-21 @ 21:14:55
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0