;PPPpPpp

Sitter här o skrattar framför datorn, undra hur kul de ser ut! Hahah :) Men alla ;PPPpPpp grupper på Facebook är ju så roliga...

Fergie ringer "can you meet me halfway?" "aaa" så gör man inte det ;PPPpPpp

Du hör ett roligt skämt; "hahahaha jag dör!" så dog du inte ;PppPppP

Farsan ringer: "Var är du?" , "På Mc Donalds", så är man på Burger King ;pPpPpPPpp

Hej jag är din nya låtsasmamma, så är det en låtsaspappa ;PppPppPp

Kompisen frågar:"tycker du jag är tjock?" "ja" så tycker man inte det;pPpPP

Basshunter ringer "känner du Boten Anna?" "neeeehh" så gör man de;pPPpPpP

Chefen säger: "Jobba så hårt du kan" "Självklart" Så latar man sig ;PppPppP

"Har du gjort en ;PpPpPp-grupp?" "Nej" Så har man gjort det ;PpPpPp


HAHAHAHHAA nej nu måste jag sluta skratta. Godnatt!
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Mican

Asså jag fattar inte de där XD (A)

2010-04-19 @ 22:13:11
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0