Smart...

Nu blir det intressant inlägg på hög nivå. Håll i er.
Jag är säkert inte ensam om de men jag brukar gå runt i huset när jag borstar tänderna. Men ibland fastnar jag vid datorn och ni vet man borstar o borstar och till slut har man as mycket tandkräm i munnen, ni vet så man måste veeeeeerkligen spotta! I alla fall.. Jag satt här vid datorn och var inne på Facebook... O så läste jag de här: petter ringer: "ska vi riva hela haket? ", "såklart!", så gör man inte de ;pPppPp
Skrattar o massa tandkräm kommer på en profilbild på FB, haha skrattar lite till för de blev lite roligt sen sprang jag tillbadrummet kan ja lova. Ae det var så roligt, men de blev inte roligt o berätta känner ja nu.
Godnatt igen,
/Ellan


Kommentarer
Postat av: jonna

HAHAHHA (y)

2010-04-20 @ 15:11:58
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/
Postat av: freja

hahahahah xD

2010-04-20 @ 15:31:55
URL: http://frejaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0