No one will ever fill her shoes

Gårdagen var grym. Nästan ni vet nyp-mej-i-armen-drömmer-jag-? - moment. 
I morgon kanske jag kan lägga upp några bilder här på bloggen bara för att visa er lite, maybe baby.. ;)

I morse vid 7-tiden var jag inte så värst pigg kan ja lova. Det var RÄTT SÅ jobbit att gå upp ur sängen. Ni vet när man vaknar och känner typ "hallåååå ja gick o la mig för en timma sen??", när man kollar på klockan en extra gång för att verkligen se om det stämmer att det är dax o vakna - SÅ kändes det! Men i alla fall gick jag iväg till jobbet i jättefint väder, lite motigt att vara innomhus och städa men det gick bra idag.

Eftermiddan tillbringades i stallet. Snart inser jag att det troligtvis blir en paus i hästvärlden för mig snart. Vet inte hur jag reagerar... jag tror inte jag fattat. Det enda jag fattat är att hur det än blir, så kommer jag inte förlora en vän som är som min syster. Kanske inte ska skriva sånt här i bloggen, vem som helst kan läsa det här. Men nu vet ni, hon är bäst. Jag hoppas i alla fall att allt inte kommer förändras

Hahaha.. mamma kom nyss o ba "dax o tänka på refrängen" Hahahaha.. För det är ju inte lättare o säga, "gå o lägg dej du ska jobba i morgon". 
Bilder i morgon, kanske! Goodnight.


Kommentarer
Postat av: Anonym

INGET kommer att förändras så länge vi inte låter det ske. Älskar dej, sis:)

2010-08-08 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0