Utkast: Dec. 28, 2010

En dag närmare nyårsafton. En dag mindre på detta år. Fattar inte att det här året snart är slut, så otroligt mycket har hänt!! Kanske att jag skulle vilja spola tillbaka tiden lite och rätta till några saker som hänt, som jag kunde gjort bättre, men det är ju lätt o säga i efterhand och jag är nog inte ensam om att tänka den tanken. Samtidigt vill jag att tiden kan gå fort nu, längtar verkligen till jag fyller 18. Vill ha körkort, kunna vara mer fri, ta studenten, skaffa mig ett liv HAHA. Vill ha roliga saker att se fram emot, det blir så mycket lättare då. Nu har jag i och för sig en hel del roliga saker på gång som jag verkligen ser fram emot. Men som vanligt är det flera måsten som ska göras först. Men det är ju bara o bita ihop och få det gjort, för sen kommer ju nya måsten. Fast det är klart... hur roligt skulle livet bli om man bara hade kul hela tiden?



follow your own heart not someone else's




Kommentarer
Postat av: jonna

om man skulle ha kul hela tiden skulle det ju vara AS KUL! :D

2011-01-01 @ 16:06:18
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0