Tänk vad lite prinsesstårta kan göra...

Morronen började bra men slutade med att jag kom lite försent bara... ca 45 min. Och för en gång skull kan ja inte skylla på inställt tåg. Jag hade ganska god tid på mig så jag stressade inte med att göra iordning mig. Sen när jag var klar och skulle gå ut såg ja va klockan va.. 9 minuter över 7... och tåget går 11 över 7. Tidsoptimist som jag blivit sprang ja till tåget och hann förstås inte, vad tänkte ja egentligen, att ja skulle hinna eller?
Tåget måste ha varit lite försenat för när jag kom till station åkte de precis.. Om jag hade sprungit lite fortare hade ja hunnit. Men i morn ska jag inte utmana mig själv, utan jag ska gå i god tid! 
Hahaa.. de roliga var ju också att nästa tåg som jag tog sen var självklart försenat och bussen som jag skulle tagit i Lkpg åkte precis när jag kom dit så då fick jag stå där ute och frysa i 20 min. Men det är ju bra med frisk luft ;)
Kände att dagen skulle bli skit, men de blev bättre under dagen när ett av barnen i skolan fyllde år och bjöd personalen på prinsesstårta! Jag kände att jag fick kalla mig personal idag.
/Ellan

P.s Imorn ska jag klippa mig efter apu:n. Har inte bestämmt mig hur ja ska ha det än... Men de märks :) D.s

Kommentarer
Postat av: Emelie

nej inte imorrn... :/ då ses vi ju inte när ja har apu. heh :) <3

2010-02-11 @ 17:40:36
URL: http://adiaryofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0