Thank god for sportlov!


Sportlooooov hela veckan. Underbart. Efter lovet ska jag börja nytt matteliv (hehe). Hade omprov i matten idag.  Förlåt alla om jag var lite down... :/
Omprovet gick åt helvete rent ut sagt. O jag får verkligen bara skit för de... De är inte de jag vill ha när det går dåligt. Jag ska iaf ändra på IG nu.. G here i come.

En bra kväll blev det i alla fall. Hos Alexandra med Mican och Jonna :)


Alex sminkade mig.. Hon är duktig!!


Nu är klockan kvart över två... Dax o sova tror ja ;)
3½ timmar kvar så har ja dygnat! Haha ae Godnatt o tack girls ;)
/Ellan


Kommentarer
Postat av: alexandra

kul vare :D<3

2010-02-20 @ 10:34:34
URL: http://brallahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0