I wish I could save you

Lååång sovmorron, sov kanske tio timmar! De va länge sen ja gjorde de... Skulle ja få de, skulle ja lätt göra de oftare.
Efter jag kom hem från Mican har ja inte mått bra... Huvudvärk (vilket i o för sig inte varit ovanligt de senaste veckorna), lite snurrig och himla ont i halsen. Jag blir säkert förkyld snart för jag har inte varit de på länge nu... så det kanske är min tur? Mama var o köpte Kan Jang eller va de heter. Typ nått man ska dricka för att stanna upp förkyldningen med? Börjar med de idag så får se om de funkar. Helt plötsligt har mama börjat köpa massa sånna saker som hon aldrig gjort förut. Hon köpte aldrig vitaminer o sånt som hon gör till mig nu.. Vad har flugit i na? Hon kanske börjat bry sig eller nått? Haha, förresten inte bara de att ja har min dryck med vitaminer o järn och nu den där Kan Jang har hon också köpt Chi San som ska ge en energi. What happened? Ge mig lite sömn och inget sånt där så kommer jag må mycket bättre. Det är var jag tror i alla fall. Att jag är skoltrött gör nog inte allt bättre. Fast nu har jag APU, och de gillas faktiskt! :)

I morn är det apu och unicef som står på schemat. Lång dag men de blir nog bra. Hade vart kul o träffat Frejuus när ja endå är i Mjöllat i morn.. men kommer inte hinna tror ja.

Ny vecka - nya försök att gå o lägga sig tidigt. ;)

Just jah! I onsdags var jag och åkte skridskor med apu-barnen i Cloetta Center. Lyxigt för skolan hade bokat 2 av ishallarna som finns där. Jag och många av barnen åkte i LHC:s tränings hall.. Och när vi skulle gå ut där ifrån gick vi brevid stora ishallen och där kom alla LHC spelare ut! Haha de va roligt att se... några av killarna gick fram till dom och fick autograf! Snällt av spelarna o ta sig tid till barnen :)

Nu godnatt,
/Ellan

Kommentarer
Postat av: freja

klart du hinner.... (a) <3

2010-01-31 @ 20:51:17
URL: http://frejaaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0