Jag har hört att man ska lyssna på sina föräldrar

Har duschat och kommit på att ja glömt säga till mama att hon måste väcka mig i morron innan hon åker till jobbet... Pappa är vaken så ja frågar honom om jag kan gå till sovrummet o prata med henne eller om ja väcker henne...
Klockan är lite mer än elva... öppnar dörren och går in i sovrummet..
Jag: Mammaa..?
Inget svar.
Jag: Mamma?
Mam: aa..
Jag: Sover du?
Mama: mmm....
Jag: Väcker du mig i morron innan du åker?
Mama: Du måste gå o lägga dig nu!! Ja åker tidigt i morn.
Jag: Aaa men väck mig. Har du gjort matlåda till mig också?
Mama: Ja.
Jag: Okej bra, ja kollar va de är i morn.
Mama: GÅ nu gangster
Jag: Godnatt.
Mama: mm.

Hon va nog lite trött tror ja :)
Så nu vet ni... I'm a gangsta!
Gooooood night :)
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Mikaela

yo mama;)

2010-01-28 @ 13:47:52
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0