Please don't turn away

Älskar fredagar asså! Ska snart gå och lägga mig och jag längtar efter sovmorron. Den här veckan har vart ganska stressiga mornar men apun har varit riktigt rolig faktiskt. Kidsen är faktiskt ursköna.. O jag har fortfarande inte vant mig vid att det är mig de menar ibland när de ropar "fröken, frökeeeen!!!". Halva tiden har gått, o gudars vad fort det har gått, men de betyder väl att jag har haft roligt antar ja.  

Kolla på videoklippet. Ja ryser, de är så braaa. Ja väntar på att Beyonce ska komma till Sverige så jag kan åka o se henne lajv. Men det blir väl inte förrän i höst om jag har tur. Hon var i globen förra året. Varför var jag inte där?

/Ellan

Kommentarer
Postat av: alexandraa

sv; haha ja, ja de måste vi! :D

2010-01-30 @ 09:27:04
URL: http://brallahn.blogg.se/
Postat av: jonna

ELLAN, då vill jag med dig och kolla på beyonce :D:D:D:D

2010-01-30 @ 10:13:29
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0