Kevin Borg 12/6-10

Kevan, Kevan, Kevan!!! Äntligen fick jag se honom sjunga igen. Var i Växjö där han var med i en allsång. Han ägde ju alla kan man lätt säga. Han sjöng en italiensk låt (kommer inte ihåg vad den heter, men fint vare), With every bit of me, A hundred different ways och sen självvalda allsångslåten "Jag vill vara din Margareta". När han sjöng allsångslåten kom han fram till mig och Mican (o mina päron som satt breve) så vi fick sjunga med honom. Haha de va pinsamt!! O de hörs på webtvn också.. Haha..

Träffade både Kevin och Sofia efter allsången var slut. Himla kul o se dom igen. Kevin och jag tog en bild men den får ni inte se.. ;) en annan gång kanske.


Åhhh dumma hand där...

hehe synd att jag inte hade en bättre kamera. Snyggt när han kollar in i kameran så där ;)

 

Ser ni bilderna eller?? Efter sommarjobbet ska ja köpa en bättre kamera. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0