no title

Hej huvudvärk. Red ute i regnet förut, de va skönt. Inga jobbiga flugor och insekter och det blåste inget heller, ganska bra väder endå faktiskt.


Fina Lasse med både sommarmage och sommarman

Sitter här med  huvudvärk, idag igen. Jag tror min kropp försöker säga till mig att jag inte kan vara uppe på nätterna när jag går upp vid 7 på morgonen och jobbar. Sömnbrist. Jag är helt slut efter jobbet. Som tur är har jag ett bra jobb, städa. Så det gör inte så mycket om jag går o jäspar... men det är inte så kul o vara trött o få huvudvärk i o för sig..

I går träffade jag Emelie. Innan vi sa hej då (haha som förövrigt tog en timma?) såg vi en igelkott. Otroligt asså, hon kunde klappat den om hon velat. Den kom jättenära o den va så söt!!


Bildbevis ;)

Ciao bellooos´!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fin bild på hästen :)

2010-07-29 @ 09:12:31
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: RanB - Music by Sellow'

Han är ju kille :).. Men nu har snoppen opererats bort :)

2010-07-30 @ 01:04:11
URL: http://ranb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0