1 juni

Endast en lektion i skolan idag... Hej onödiga tisdag.
Efter skolan gick jag till Emelie som gjorde en jättefin sommarfrisyr på mej som var hennes engelska uppgift, lite skillnad från mina engelska uppgifter! Fast går man stylistprogrammet så gör man... Frisyren blev i alla fall jättefin! Skit snygga lockar med en cool fläta runt huvudet typ. Kan inte riktigt förklara. Är i alla fall säker på att det kommer gå bra för henne i framtiden om hon fortsätter som hon gör :)

Nu ska jag lägga mig framför tvn och vila halsen som svider.


Kommentarer
Postat av: Emelie

HeHe :)

tack gumman vi kan ju hoppas att någon känd jävel upptäcker mig en solig dag :)

Tack för att du ställde upp <3

2010-06-01 @ 22:16:44
URL: http://adiaryofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0