I morgon har jag sommarlov

Hörrni! Jag hade tänkt att blogga massor idag men nu känner jag bara för att låta nagellacket torka och sedan gå och lägga mig. Klockan är läggdags som mamma sa när jag var liten. ;)
Men i helgen kommer massor bilder och massor text! :D

Imorgon är det skolavslutning och studenten. Åker först till Kingshigh och avslutar mitt första år där, gudars vad fort det gått!! Sen vidare till stan där min brorsa tar studenten, wohoo! Sen hem, äta, träffa massa folk, äta lite tårta... ja fira John helt enkelt. Sen efter det åker jag mot MK och är nog där hela kvällen, hoppas på en bra kväll! Längtar!

Just de... söta Emelie kommer till mig halv sju (!!!!) i morgon bitti och fixar mitt hår. Åhh tänka att jag har en sån fin kompis. Som tack för hjälpen ska jag bjuda henne på bio!♥

Godnatt matezzzz!

Kommentarer
Postat av: emelie

Heh sötis :D

Klart jag ställer upp!



Bion blir ett STORT plus i kanten :D <3

2010-06-10 @ 23:43:30
URL: http://adiaryofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0