Min skolavslutningsdag 2010

I bilder... och text!


Snälla Emelie kom till mig vid halv sju på morgonen och fixade mitt hår inför dagen. Från morronfrilla till snyggt lockigt hår med halft inbakad (vad heter de egentligen..?) fläta i luggen.


Sen vidare skolan. Här sitter Alex, Jag och Mican på bussen!


Skolan i väntan på att gå till aluan för att lyssna på rektorn och musik. En grym tjej sjöng, asså hon var verkligen jätteduktig!! På bilderna är några från bästa klassen!


Våra mentorer bjöd oss på glass! Alexandra och jag blev glada :D 
 Mican, Freja, Jonna och Zeinab blev också glada tror ja!


Det sista vi gjorde i skolan var att byta till ett nytt "hemklassrum". Självklart fick julpyntet hänka med till nya klassrummet! Haha...


 Hej då klassen, vi ses om 11 veckor!


Ooo så här glad blir man när man får sommarlov!! Alex, jag och Mican gjorde vårat eget "utspring" från ettan ;)


Efter mitt utspring från skolan åkte jag vidare till ett riktigt utspring för att kolla på min bror som tog studenten! Han och jag på bilden, påväg hem i bilen för att äta massa tåååårta!


Vidare till fina Micaéla på grillfest med bra folk. Tack alla!♥
Bilderna blev inte så bra... för jag tog dom flesta... Haha :)




Hade en jättebra dag även att det regnade hela tiden. Tyckte mest synd om studenterna, inte bara av tårar som de blev blöta..

.


Kommentarer
Postat av: jonna

bra :)

2010-06-13 @ 00:21:00
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0