Sommar sommar sommar

Sen jag vaknade efter klockan tolv någon gång har jag gått runt i shorts och en pyjamas tröja - f*n vad jag älskar sommarlov!!
Dagen har varit rätt seg. Har jobbat åt pappa, skrivit 237826 fakturor och har väl kanske 432 stycken kvar. Nej inte riktigt men nästan, jag ska förresten inte klaga för jag tjänar pengar och jag behöver inte gå till något sunkigt kontor och skriva utan jag kan sitta var som helst hemma och lyssna på göddig musik samtidigt. 

Nu ska jag bege mig till stallet, men sen när jag är hemma igen kör vi en veckans för jag vet att ni vill se en veckans! Så håll ut ett tag till! Har massa annnat och blogga om också, dä ni. Vi hörs friendz.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag vet inte om hon är hemma, tror hon åker sen på natten? ingen aning :O

2010-06-27 @ 00:07:59
URL: http://emmayngve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0