To be continued

Så himla härligt väder det varit idag! Jag och Mican åkte till Lundby, solade och badade nästan hela dagen. Alex, Freja och Jonna kom dit senare också. Nu kan man ju säga att jag är lite tomat. Hoppas på bra väder i morgon också, för vi åker dit igen!
När jag kom hem efter Lundby övningskörde jag till stallet med mamma. Jag var där och red och sen åkte hem igen. Så härlig kväll!
Nu har jag kollat på sista avsnittet av Bella & Tyra show, det var ganska bra faktiskt. Men nu är det slut på det roliga ;) Eller nae.

Tyra & Bella

I morgon kommer en efterlängtad kväll. Jag och finaste Emelie ska till stan, se på bio och ha de bra!




Har ont i huvudet nu.. ska lägga mig i sängen och kolla på Sex and The city :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0