Tell it to my heart

Gosh vad mycket jag har o göra... skolan is killing me for a while. Snart har jag tid att blogga bättre. Som sagt sjuttioelva saker o göra vilket innebär att jag går och lägger mig too late på kvällarna som nu exempelvis... Vilket betyder att jag kommer vara trött i skolan... som innebär att jag inte presterar så bra då rå. What to do. Nothing. Kämpa nu E-L-L-A-N-!-! snart är det sommarlov (åhhhh va ja älskar det ordet!!)  

Vi hörs i morgon bloggizzzz (sa ja de igår också?).

Have to zleeep! Sweet Dreams friendz.

zzzzZZZZZzz.. 
/Ellan  





Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: waaaa dagen innan Winnerbäck.. men fy fan vilken grabb de e...

JAG VILL!

2010-05-20 @ 17:00:59
URL: http://adiaryofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0