Veckans...

Lite försenad.. ja vet.


Veckans tår


Veckans svar på nationella provet... okej de här skrev jag när vi övade till de kommande proven. Jag var jättetrött :(


Veckans Micaéla Karlsson ;)


Veckans chillare Hanan, Alexandra, Zeinab, Freja :)


Veckans some sweet classmates :)


Veckans asgarv No.1
Alex förvandlas till alexandrooo.. hahah :D


Veckans asgarv No.2
Zeinab och jag cyklade (där har vi felet) och köpte en pizza... när vi kom hem till MK med den och öppnade kartongen var den mer eller mindre som en inbakad pizza! Najzzz ;)


Veckans "Hej Mican, titta vad vi hittade i din garderob" (a)


Veckans sämsta namn på singstar :) haha


Veckans katt...

/Ellan




Kommentarer
Postat av: Mican

hahaha jag och jonas har båda randigt XD



Snällt att rota igenom min garderob :O!

2010-05-01 @ 22:33:39
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: Mican

sv, Haha, jag fick ju ändå ta fram en tröja till henne sen ;)



haha Dream on Ellan!

2010-05-01 @ 22:54:02
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0