We are the worlds greatest

Igår kväll träffade jag äntligen min kära Lottie. Båda jätteförkylda, hesa och hostade. Vi fixade i stallet och sen åkte vidare till Emil (hästen som jag typ växt upp med hehe), tog in honom och de andra hästarna som står i det stallet. Åh det är så fint och mysigt där, ni skulle bara veta. Förövrigt så är Lasse (Lotties häst) halt fortfarande vilken inte är så kul. Så snart blir det kliniken igen.


Idag har jag varit en liten stund på Ikano med mamaaa. Köpte typ inget, eller jo ett par uggs till vintern! I år är det faktiskt min tur o ha ett par. Hahahaa typ några år efter alla andra. Men de skiter ja i, för de är så grymt sköna!! Så värst snygga är de inte heller… men kan ju ha o byta med också… ;)



De här har jag köpt, Din Sko 299:-

Har suttit och sett Mamma Mia filmen nu, borde gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon klockan 6.  Hoppas jag blir frisk den här veckan, annars blir det ett besök på vårdiiiis igen. Blir galen av att jag inte bara kan få vara frisk, mitt tålamod räcker inte till nu asso.
Nu går jag och förkyldningen och lägger oss. Natti natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0