Tiden går fort när man har roligt

Blir inspirerad av alla som gör typ, vad heter de, typ års resumé i sina bloggar. Typ skriver om vad som hände varje månad i ens liv med kompisar, relationer, fest, skola, jobb och bilder därefter. Skulle också vilja göra det, men orkar nog inte. Visst skulle kunna skriva/ lägga upp bilder från sånna jag tagit i skolan, ni vet typ galna "veckans" bilder men jag vet inte asså... Allt ger så mycket minnen. Det är faktiskt helt sjukt vad kul vi hade i skolan ibland. Skrattat och bara varit allmänt galna, kul! Även om vi (haha vilka menar jag när jag säger vi? aa typ några) eller jag har inte bara skrattat mig igenom skolan. Vi/ jag har inte varit på topp hela terminen heller, vi alla har nog haft våra stunder ;) Jag kan nog räkna upp en del... Fast dom stunderna kan man verkligen skratta åt idag. Eller kommer du ihåg Jonna?! I ettan när vi grät i klassrummet??? O Lena kom in... haha... Eller när jag blev typ tjurig/arg när vi hade grupparbete och alla i gruppen inte engagerade sig så jag typ skrek (fast skrek gjorde jag inte, men vissa uppfattade det väl som de) utanför aulan och killarna i klassen satt där... Hahaha alla var lagom förvånade kommer jag ihåg. "Ellan är du arg? (a) HAHA...
Det har verkligen hänt mycket och tiden har gått så himla fort, jag kan inte förstå det. Känns inte som jag kommer ihåg hur det är att gå i skolan... ja menar det var länge sen jag gick i skolan flera veckor i rad, ni vet så man kommer in i det. Förra terminen... höstlov, fyra veckor APU, ca två veckor i skolan sen ca tre veckor jullov, ja och idag är sista dagen på jullovet. I morgon börjar en ny termin(!) och skola i två veckor, sen ännu en fyra veckors APU period, inte bara det, sen är det SPORTLOV! Tiden kommer gå fort hoppas jag, längtar så otroligt mycket efter sommaren just nu. 

Okej, jag måste lägga upp några bilder i alla fall. Kommer ni ihåg, classmates? 

 
Minigolf...                                      Redovisningar...

 
Idrottslektion: pulkaåkning...           Vackert påskpyssel...

 
Pluggade som aldrig förr...              Messade galet...

 
Promenader i korridorerna...           HAHA ja... ehmm.. var allmänt coola...

 
Friluftsdag på södra...                     Teater.... Haren & Fén

 
Stockholm: unicefs kontor...            Gröna Lund...

 
Skolavslutning -10...                       Läger i Limmernäs (burr vad kallt de va!!)

 
 

Som sagt.. alla har vi våra stunder ;)

 
Klassfest...                                    Mysdag....

 
Roliga kommentarer...                    Gul bil....

 
Skolmaten(!)....                             Utelåsta...

och så vidare... det här är verkligen bara en bråkdel av allt.
To be continued.... halva tiden har gått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0