The countdown has started...

idag om två månader är min 18 års dag! Galet!! Känns som jag fyllde 16 nyss ju..? Den gången jag fyllde 16 kommer jag aldrig glömma, och heller inte ni som gjorde den dagen så grymt bra, ni är fina ni brudar. Räknade ut att jag är den första 93:an i klassen som fyller 18 först, cooolllllllt.

Måste ta tag i körkortet. Jag måste ha det innan sommaren i alla fall, då är jag väl inte för optimistisk? Ja menar, nu när teorilektionerna är klara måste jag väl bara plugga faser, riskettan, halkan, övningsköra massa och sen är det väl bara skriva upp och köra? Haha bara o bara... ;) Jag tar tag i det nästa vecka, eller veckan efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0