Have you ever been caught in the pouring rain, wondering if anything can ever be the same, again?

TACK för kommentarerna!! Jag vet däremot att det är fler än fyra personer som läser min blogg.. eller läser ni min blogg från väldigt många olika datorer tro? Hmmmmmm...  Fortsätt kommentera vad jag borde blogga om.

Speciellt tack till Emma, som verkligen läste vad jag ville ha för kommentar. Fint.



Dagen har varit stressig och inte alls särkilt bra. Skulle verkligen vilja skriva varför den inte varit bra men det går inte tyvärr. Frågan är om det nånsinn kommer bli bra? Äh, lite ångest dör man väl inte av. Eller jo.
Dagen slutade i alla fall med ett roligt och svettigt zumba pass på gymmet. Det är verkligen kul när man lär sig hela korigrafin.. I morgon väntas träningsverk, härligt :)

I morgon blir det inte mycket tid i skolan, ska på riskettan med Alex!

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAH hoppas du blev retad :D:D:D förlåt heheheh

2011-03-04 @ 17:02:09
URL: http://emmayngve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0