Lördag hela veckan!

Sur, jobbig och inte mig själv skulle nog Jonas beskrivit mig igår. Idag åkte han hem.. förstår honom! Nevars skämt åt sido. För det första var det inte därför han åkte hem och för det andra så var det väl inte så allvarligt. Vi bara missförstod varandra om några saker igår och både han och jag är rätt envisna när det gäller till att ha rätt. Men vad är inte ett förhållande utan lite tjafts ibland? Tror inte det finns ett enda bra och hälsosamt förhållande utan tjafs och delade åskiter. Man har ju olika åsikter om saker o ting, och fel o misstag kan ju även den bästa göra, eller hur?

Men till saken... Jag kom nyss på varför jag kan ha varit lite tvär senaste dagarna. Jag har minskat mitt godis intag! Det måste ju bero på det. Jag blir rastlös och sur när jag inte kan äta godis. Visst jag har tagit nån bit endå, men inte på samma sätt som förut. Det är jättesvårt tillexempel nu när man är ledig från skolan, det är ju typ lördag hela veckorna! Hoppas bara det här går över, för nu har jag bestämt mig att ändra på mina vanor. Den här gången ska det gå! Kom ihåg att nu skriver jag inte att jag ska sluta äta godis utan ändra mina vanor.


Kommentarer
Postat av: MRJ

Japp. Låter inte bra att du blir tvär för godiset :(

2012-02-12 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0