Hej BF!

Rolig dag... Fast kanske inte för alla... Freja *host* She got some bugs in her hair.... men nu är de döa som hon själv beskriver de ;) Och det är väl tur de...

Innan Alex, jag och Mican drog till bussen tog ja ett kort på några av söta BF ettorna :) Men asså när man slutar kl fyra är skolan helt död känns det som. Det är som om bara våran klass slutar då, ni ser ju själva på bilden...


Oh ja, vi gör reklam för Barn & Fritidsprogrammet, välj de, vi har kul!

Nu väntar engelska glosor. Jag har ju lovat mig själv o bli bättre på engelska nu när jag slutat tyskan... Hur ska ja klara av o hålla detta? :)  Det är lugnt ja fixar.
/Ellan


NIO DAGAR KVAR TILL STHLM, KEVIN & MIKAELA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0