Jag älskar sovmorgon

Är jag ensam om att det känns som om det är typ lov snart? Det känns som om att på fredag är sista dagen i skolan och sen är det lov... Men det stämmer ju inte. Tvärt om. Nu börjar allvaret. Nästa vecka är det APU och fyra veckor framåt. Jag tror jag längtar till det för att slippa skolan lite och för att på min förra APU hade jag himla roligt, helt sjukt va ja lärde mig mycket. Fick liksom se allting från en helt annan synvinkel. Jag hoppas att den platsen jag ska till nu kommer vara bra, har i o fär sig bara hört bra saker. Men som vanligt är alltid jag nervös inför nått helt nytt... när skolan är inblandad menar ja nu dårå.
Fick gå i skolan i en och en halv timma extra idag för att få massa info om valbara kurser... Svårt o välja eftersom de är val inför hela livet som ska göras. Det löser sig :)


Sovmorron till sju, jihuuu :)
Sweet Dreams,
Ellan

Kommentarer
Postat av: jonna

vrf sovmorgon imorrn? :)

2010-01-12 @ 23:25:16
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

kl 7 sover jag på tåget xD<3

2010-01-13 @ 06:04:17
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0