Like or not



tar en liten paus från pluggandet. Har muntligt (?????) prov i religion i morgon, wish me luck. Känner att min starka sida är nog inte att prata om religion, skulle nog vara lättare att skriva. 

I natt drömde jag förresten en konstig dröm. Drömde att det var krig, jätterörigt över allt. Människor sprang hit o dit. Jag vet inte vad det var för människor (alltså om de va familjen eller grannar eller vänner) men det var SÅ rörigt. Jag vet att jag var i ett hus och man skulle springa till nått ställe. MEN alla skulle typ på toa innan ?? HAHA låter ju normalt. Men så var de. Jag kommer ihåg att jag vaknade för o se om det var sant och då vet jag (när jag satte mig i sängen) att jag tänkte på historia lektionen som jag haft tidigare på dagen och att vi ska arbeta med 1:sta och 2:dra världskriget. Sen somnade jag om. Det sjuka är att jag brukar aldrig komma ihåg vad jag drömmer om och vad jag vet drömmer jag inte så mycket (eller man drömmer ju men aa ni fattar). braförklatat.nu 

Nu tog jag en lite för lång paus, sovdags hörrni. Goodnighttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0