Fin helg!

Bästa helgen på länge! I går började dagen med att Julia kom till mig. Lekparken, glass och hallon, makaroner och köttbullar och lite nintendo med super mario bestod våran dag av! Vi hade i alla fall jättemysigt :)



Senare igår kom en fin kille till mig. Han sov här till idag o idag har vi bara slöat och haft det hur bra som helst! ♥ Nu sitter han fastklistrad framför tvn, framför Metallica... repris från i söndags ni vet. Det är inte precis så att han har så lågt ljud på tvn heller, men det är lugnt. Jag menar han har hjälpt mig att plugga lite körkortsteori idag så tvn får väl stå på o vråla ett tag till ;)

Redan söndag i morgon, tiden går fort när man har kul :))
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0