just stop for a minute and smile

måndagen är snart avklarad... ska snart bege mig mot stallet där jag inte varit på säkert en vecka. Får med mig mamma också så kan vi övningsköra. I morgon har jag en körlektion och på onsdag är det halkan, är rätt nervös för det faktiskt. Jag menar tänk om bilen typ aldrig stannar och det går illa och det händer nått? Alla som kört halkan säger däremot att det är typ en av det roligaste momenten, men jag är nog mer rädd tror jag haha :) Frågan är om man är redo för körkort då? ;)



Kommentarer
Postat av: emelie

Det är inte så roligt som alla säger.

Och räkna med att du ska göra fel, det är alltså meningen att man typ aldrig ska lyckas.

Så att man ska förstå att det inte går att göra något i hala situationer om man kör för fort, tro inte att det är du som är dålig!

Det är alltså körläraren som provocerar fram sladdarna ;) <3

Det kommer gå kanoners

2011-05-23 @ 21:19:02
URL: http://adiaryofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0