Kost och hälsa WOHO LIVING THE DREAM

....skriver Emma och lägger till en glá gubbe.
'Ellan skriver: it rocks ;)
Haha, det är Emma och mitt trevliga talk på msn. Vi har idrottsprov i morron, teoretiskt..
Look at this if you wanna know exactly:
emma' säger: vad har jag nu för sjukdom, det blåser :)
'Ellan säger: haha :) du är inte sjuk, du andas.
emma' säger: jag andas för fullt!
emma' säger: I have to...
'Ellan säger: me to.
emma' säger: dumma pråv
emma' säger: ja det stavas med å
'Ellan säger: ja det är konstigt, ergonomiiiiiiiiiiii
emma' säger: är det hur man ska lyfta saker o de?
'Ellan säger: aa, anpassning om människans förutsättningar stod de va?
emma' säger: vet inte :) no koll
'Ellan säger: jag har alltid koll.


Ja, man kan väl säga att det inte blir så mycket plugg om man sätter sig vid datorn....
Så därför ska jag sluta blogga och gå bort från datorn. Så kom igen nu Ellan, i morron får du MVG på provet och det blir bra de. Wish me luck ;)
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Emma

living the fredam gott folk, living the dream.. haha :)

2009-03-31 @ 15:42:30
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nämen så trevligt :)

du ska måla en glass i paint & den glassen som är finast vinner! ALLA bidrad publiceras sedan på bloggen ; D

2009-03-31 @ 20:31:25
URL: http://amandalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0