Vädret, vädret, vädret.

 Har suttit här och läst lite bloggar. Mer än hälften som jag har läst idag skriver och klagar på vädret. Jag kan inte göra annat än att hålla med om att vädret är trist och att jag längtar till sommaren.
Igår skrev jag att jag måste hitta en vårjacka, men fortsätter vädret att vara så här behåller jag nog min röda sköna vinterjacka på ett tag till.
Förut idag gick jag till apoteket och köpte mer huvudvärkstabletter för vi hade visst slut på dom hem (mamma ringde från jobbet och sa att jag skulle göra det! Och jag känner mig faktiskt bättre så det va lugnt..) och sen när jag kom hem var jag hur blöt som helst, det är ju nästan snöstorm ute! Fast när man kolla på kläderna ser det mer ut som om man har varit ute i spöregn! Och förresten jag hade mina KevinBorg skor på mig, mitt märke har inte gått bort än men jag är rädd att det gör det när det är så blött ute. Nästa gång jag går ut kanske jag får ta mina stövlar...
Här ser ni själva när jag fick mitt märke inristat (skrivet) på mina skor av Kung-Kevin:


Om du är duktig på maltesiska kan du sätta dig vid datorn 21.00 i kväll och gå in på www.di-ve.com och se när ett team från Malta kom till SonyBMG-kontoret och intervjuade Kevin. Jag tänkte att jag skulle försöka kolla och se om jag fattar... inte så troligt... jag kan bara ett maltesiskt ord Inhobbok. Dä ni ;)
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Marielle

Känns som jag kommenterar jämt här men det är kul!

Nice bild!



Jag måste snacka me dig sen!

2009-03-27 @ 17:47:03
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: Mican

Damp på vädret idag!

2009-03-27 @ 19:21:25
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0