Frilufsdag & rosaklänning

Frilufsdag i Motala var det. Åkte med buss dit i morse från skolan och min klass och några C:are började med tipspromenad vid kanalen. Sen gick vi till sporthallen och spelade bowling, de va kul! Haha, min grupp var bäst. Det var jag (så klart), Mathilda G, Lotta & Josse. När man skulle skriva in namnen på bowlingen bytte vi självklart namn.... Jag döpte mig självklart till Kevin Borg, Mathilda hette Johnny Depp, Lotta hette Tyler eller nått som ja inte kommer ihåg och Josse hette Jason Mraz.
Efter bowlingen gick vi typp orienteringen som var kanske 5km bort till en skog med får i... där grillades korv som blev lunchen. Jag och Josse orienterade, det gick faktiskt bra :)

Idag har jag köpt hårfärg!! Lottie hjälper mig i morron efter skolan o färgar, woho! :)

Okej, här är en dålig bild på min klänning som jag ska ha på balen i morron....


Najs att Sverige kom vidare till finalen på ESC i går kväll, även Malta, Finland och Island kom vidare.
I morron är semifinal 2 och då håller jag tummarna för Azerbadjan (stavning?).
Jag är jättetrött efter jobbig dag... nu somnar ja...zzZZzZzz....
/Ellan

Kommentarer
Postat av: MathildaG

hahah jag var bäst på bowlingen ;) (stolt)

2009-05-19 @ 17:51:38
URL: http://xxsnelhestxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0