APU:n är slut

Idag var sista praodagen det var rätt sorligt faktiskt, eller mer vemodigt liksom. Asså barnen på dagiset förstod nog att det var min sista dag för det var kramkalas som gällde, så söta! Min handledare har verkligen varit så himla bra. Igår bakade jag två kladdkakor som jag bjöd all personal på, så klart mycket uppskattat. Fast det beror också på att jag är grym på att baka kladdkakor ;)

Sen idag när jag satt vid bordet vid mellanmålet på dagis och hjälpte ett barn o bre en macka kommer ett annat barn och typ knackar mig på ryggen. Och när jag vänder mig om står barnet och min handledare med ett paket och ett kort i handen. Asså jag blev jätteglad, asså så snällt av dom.
På kortet stod de: "Ett stort TACK för de här veckorna. Du har varit en riktig pärla så vi kommer sakna dig! Kram från Draken/Riddaren"  I paketet var det en Nobless, muuuums!
Det trodde jag verkligen inte, men jag har verkligen trivs och det har väl syns antar ja :) Fick också jättefina omdömmen :)

Next week, kingshigh again.
/Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0