Plugg och teater

Kom hem för en stund sen. Alla klasser på BF och OP har vart på teater i kväll. Kan väl säga att det var kanske inte det bästa. Teatern hette Om flickor kunde döda. Man fattade inte så mycket och det gick verkligen att tolka på olika sätt... Jag tyckte den var tragiskt och lite äcklig. Nej, jag fattade inte vad den handlade om.

Cicci hängde med hem efter skolan. Vi satt och pluggade o lyssna på musik. TACK Cicci för att du hänkade på idag för annars skulle jag inte pluggat nått. Som Hanan sa till mig innan teatern... "du får låna Cicci varje dag så du kan plugga", hahah ;D Tack vare Cicci slipper jag plugga engelska på höstlovet, wohoooo!



Jag vill ha tips på nån bra låt :) Min iPod skriker efter fler låtar!
/Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0