Hanan was here


just nu har vi lektion. jätttttttte tråkigt o jobbba här me elllan .aboooooooooow!!!!!!!!!!!!!!! elllan är sån amatör om ni inte redan visste det:d just nu försöker ellan få bort mig men hon lyckas inte för jag är så envis. men nu ska jag vara snäll så hon ska få ha den lite. varning nu ska ellan blogga lite så de kommer bli väldigt tråkigt inlägg. hejdå pusss o kraaam/ Hanan foundation.



Hahah, as garv :D
Hanan är typ roligaste personen i världen. Det finns bara en som hon. Idag tog Alex med sig blåbär till Hanan så därför är hon extra glad och det gillar vi! :) Alex har plockat blåbär till henne så hon ska ha i filmjölken över helgen... Hanan var inne på Hemköp (där hon är stamkund, alla känner igen henne där) och letade efter blåbär men hon hittade inga, inte ens frysta. Haha, hon vart arg.
Nu säger Hanan att hon snart har håla (håltimma), jag har inte de eftersom jag har tyska.
Hej då alla så länge :)

/Ellan


Kommentarer
Postat av: hanan

jag är bäst på att blogga:o

2009-09-18 @ 22:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0