CyklarN

Attans jag hann inte berätta de roliga idag.. heller... Inte förrän nu, nästan två på natten har jag tid o blogga. Fast jag orkar knappt.
Okej, here we go.
Åkte till Mjöllat på förmiddan med Alex och Mican. Vi gick till Hälso center och bokade in oss på två(!!!!) träningspass i morgon. Vi hade med oss träningskläder så vi tog bussen till Lundby och tränande där.  Aa, de va rätt kul faktiskt! :)
Sen hem o äta efter de cykla till stallet, fixa iordning där, sen cykla hem igen. Gissa om jag var trött. 1 mil sammanlagt.
Nu i kväll har jag varit hos Mican med Emma, Julia, Jonna och Alexandra. Vi drog till med sommarfeeling, altanhäng, grillning och potatissalld, dä ni! :D Åh gott vare me!
Alex sa att hon såg ett ufo? Stjärnfall? Rymdmonster? eller hur det nu var... dream on... dream on... ;)

Sämst blogginlägg. Men får inte vara sämre och visa alla en otroligt bra bild som Alex har gjort. Hon har goda förhoppningar om de här med gymmet....



Stallet i morgon vid 10. Börjar dagen med att cykla. Niiiiiiiiiiiiice.
Goodbaj goodbaj.
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Jonas

Fan inte den bilden igen hur ska jag nu kunna sluta skratta åt era bilder där hahaha.

2010-04-08 @ 08:58:49
Postat av: alexandra

nae men ärligt, de va fan en raket :P

2010-04-08 @ 12:25:37
URL: http://brallahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0