Don't blame it on the sunshine

Åkte hem från skolan tidigare idag, känner mig inte så fresch... Huvudvärken är inte kul:( Huvudvärkstabletterna hjälper ett tag men inte länge. Jag hostar och näsan rinner. Bestämt mig för att vara hemma i morn i alla fall.
Annars har dagen vart okej, känner bara för o operera min hjärna och ta ut huvudvärken. De vore inte fel... Förlåt men jag kan inte vara glad jämt.

Missade Top Model i går... O nu hittar ja inte vart man kan se avsnittet på internet?? Den som vet vart man kan se avsnitt 3 i säsong 13 - SKRIV! :)


Update: Jag hittade vart man kan se de :D

Hejdå
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Selloow

Heej sweeeto!

Det kommer upp mot 30grader har:)

Hur ar det i Mjolby verkar som om alla har fatt varen de vill ha:)? Hoppas jag iaf!

Kramar fran mig till hela mjolby!

Saknar er!

2010-04-14 @ 13:14:11
URL: http://fromupabove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0