Seg tisdag

Skolan var seg och det kändes inte som en gilla-tisdag.. Är nervös inför i morgon. Nationella prov i engelska. Man blir nervös när man inte vet vad man ska skriva om. Men det blir nog bra.

Efter skolan åkte jag till stallet och red. När jag hade ridit klar åkte jag hem o bytte kläder för att ut och springa. Bra idé Alex!! Vi sprang två varv i spåret.. alltså typ 4.5 km :)

I morgon efter skolan ska jag träffa Emelie, ska bli kul o få se henne igen :) Hoppas på att det blir sånt väder i morgon som det var idag!

Nu ska jag tagga inför na-provet genom att SOVA! ;)
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

svar: Ja fast vi gick inte runt den va? :) Halva varvet typ ^^ Och då var det typ 25 minus ute, så nu ser det annorlunda ut där ^^

2010-04-28 @ 08:32:40
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Emelie

WI :D

Förbered dig på en snorig emelie :(

dumma dumma hals.. men jag håller mig i skolan och hoppas att jag får sluta tidgare :) <3

2010-04-28 @ 10:51:35
URL: http://adiaryofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0