Faith, Hope, Love

Hade en bra eftermiddag med Emelie! Vi fikade och gick på stan. Jag köpte en grej till mina naglar. O så snacka vi massaaaaa :) Kom på en sak... Jag tror inte jag har någon bild på henne. På "våran tid" tog vi inte lika mycket bilder som nu för tiden. Gudars var tiden går fort, måste leta!! Hoppas vi kan ses I HELGEN IGEN (hehe du läste de där va, Emelie?!) :D<3

Förresten har bestämt mig. På söndag åker jag inte till Stockholm. Fick åka på Humorgalan som ska vara på Berns. På söndag när jag sitter framför tvn kommer jag ångra mig att jag inte åkte. Hur ofta får man chansen att åka till huvudstaden, på gala på Berns salonger? Nej, det är inte varje dag. Jag håller alla tummar jag har att det blir en Humorgala nästa år. Eller kanske att jag får åka på P&L? Hoppas, hoppas, hoppas.

Godnatt bloggisar :)
/Ellan

Update: Hihi jag hittade visst en bild på Emelie... Sweeeeeet!
obs, ingen retuschering. eller jo lite va.


Kommentarer
Postat av: Emelie

hah vilken snygging! :D

klart vi ska ses i helgen, sorry att jag inte hörde av mig igår ja däckade strax efter du varit här haha :) <3

2010-04-29 @ 08:08:30
URL: http://adiaryofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0