Jag åkte första klass, såklart

Dä ni! Ja satt på första klass i tåget hem från Gävle, vilket kändes helt rätt :)
Lite bilder från dagarna med Mikaelaaaaaaaaaaaaaaa! :)

Jag var inte van vid 22 minus så mitt hår frös och ögonfransar ;)











Beslutsångest om vilket sugrör...



Tack för att du finns Mikaela! ♥

Rent ut sagt pissigt värre att hon och jag bor såååå långt i från varann. Det är alltid lika hemskt att säga hej då till henne. Fast den här gången va de nog lite värre. Vet vet inte när vi ses nästa gång, det suger!
Tack för alla bra dagar på lovet, love ya girl!
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åh vad fint, tack gumman!



love you, tack för att du finns<3 Vi får tacka Kevin extra mycket när vi träffar han eftersom det var tack vare han vi träffades<333

2010-01-03 @ 21:06:28
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0