Skolan har börjat igen....

Efter typ mer än en halvtimma i snöstormen kom Alex, Mican och ja till skolan... När man kom dit kändes de inte som om man haft lov. Som om man var där igår, typ. Så ett lov till tack? :D

Blev ett långt Unicefmöte med girlsen ikväll! Mycket roligt framöver blir det ;)

Hata blogg.se just nu. Massor av kommentarer visar sig inte som jag måste godkänna för att se... Det är jämt nått problem med blogg.se, dåligt.se borde det byta namn till.
Förresten... har lärt mig hur man språrar ip-adresser... Mycket bra kunskap... höhö ;)

Shiiiiiit va klockan är mycket. Massa saker o göra innan jag kan gå o lägga mig... Så nu måste ja kila.
Ciao, ciao!
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: Det är kul med träning när det går bra (a)



Om du tyckte jag såg ut som barbie innan så ska du se det nu ^^

2010-03-02 @ 07:18:57
URL: http:// memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0