Side by side or miles apart, good friends are always close to the heart

FINT. Det är var jag kallar riktig vänskap!

Okej, wanna hear something?
M och jag gick i nian på högstadiet... Det var när vi skulle ha fotografering då på höstterminen så "kom vi ju på att vi var kusiner". HAHA bästa fotografen gick på det. Jag kommer ihåg att vi gick tillbaka till fotografen efter vi hade tagit kort med våra klasser (vi gick inte i samma klass) och frågade om man fick ta typ kompiskort eller så, men det fick man inte. Men då frågade vi om man fick ta kusinkort eftersom vi var kusiner och allt. Och ja, det fick vi! Så jaa.. så här blev kortet...



Haha lugg o grejer hade vi.. Min lugg hade jag väl i någon månad typ sen klippte jag snelugg.. haha klarade inte av det tyvärr! Jag skulle så gärna vilja ha riktig hellug för det är snyggt, eller ja på dem som passar i det!



Det här kortet är ungefär ett år gammalt på oss :) beeezzt ♥

Kommentarer
Postat av: zeeiinaab

haha nee va sööta ni va! :D och är såklart

2011-02-06 @ 19:36:31
Postat av: jonna

eric saade dagen <3<3<3<3

2011-02-06 @ 19:49:05
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/
Postat av: M

<3

2011-02-07 @ 21:08:03
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0