painting all my dreams with the color of your smile

Min helg har varit så grymt bra. En av de bästa helgerna på väldigt länge tror jag nog. Lekt med Julia (6år), solat, grillat, sett på film, myst, blivit bjuden på bio, skrattat och inte rört några läxböcker, sommarkänsla! Idag har jag dessutom varit på ett urgulligt dop. Amanda som döptes log och skrattade mot alla i kyrkan, det var så fint! 

Nu sitter jag ensam hemma (skulle egentligen åkt bort med mina päron till några kompisar) men har sån kramp i magen och typ illamående så jag får väl roa mig med BB finalen i kväll... själv. 

Är ledig i morgon med! Fast då är jag nästan tvungen att plugga klart det sista... om jag orkar men det är inte mycket kvar i skolan nu! u.n.d.e.r.b.a.r.t.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0